FAQ

 
Jeg har ikke fått billettene mine
Da kan du sjekke to ting:
1. Se etter i spam-innboksen din. Noen ganger havner de der.
2. Logg på hos goticket.no og last ned billettene dine. Husker du ikke passord, trykk på "Glemt passord".
3. Skriv inn din e-post adresse HER og får tilsendt ny link på e-post. Sjekk spam!
Jeg registrerte meg ikke under kjøp
Dersom du ikke registrerte deg under kjøp og har mistet billetten, kan du gå inn på lenken her og få en link tilsendt. Du må bruke den e-post adressen du kjøpte billetten med. Har du kjøpt billett på denne måten vil det ikke være mulig å søke deg opp på appen for dørvakten om du skulle ha glemt billetten. Den muligheten finnes ved registrering med fullt navn.
Jeg har ikke utskriftsmuligheter
Da kan du vise billetten via mobiltelefonen din. Du må da ha installert e-post på mobilen, fortrinnsvis den e-post adressen du registrerte deg med. Arrangør kan også løse inn billetten din manuelt i døra ved fremvisning av legimitasjon. Dette tar litt ekstra tid, så det beste er om du tar med billetten.

Ønsker du at vi sender deg billetten på vanlig post? Send en e-post på post@goticket.no.

Billettene er i PDF format (Adobe Acrobat Reader). Dette kan du laste ned gratis hos Adobe HER.
Bytte billett
Kjøpte billetter kan ikke byttes.
Refundere billett
Kjøpte billetter kan ikke refunderes, det gjelder kun ved avlysning. Vær derfor sikker på at du kjøper til rett konsert, og sjekk kalenderen din :-)
  Avlyst arrangement
Dersom et arrangement blir avlyst, refunderer Goticket penger etter arrangørens bestemmelser. Servicegebyret blir ikke refundert. Uansett grunn til refusjon av billett vil ikke gebyret refunderes. Ved flytting av arrangement vil de samme billettene være gyldige.
Mer informasjon om hvordan du får refundert penger vil bli gitt ved hvert arrangement. Du kan lese mer om dette HER.
�